NÄR MOTIVATIONEN TRYTER

DET DAGLIGA LIVET / #diabetes, #diabetestyp1, #högtblodsocker, #td1 / Permalink / 0
Att hålla igång motiavationen är en av mina stora problem, ena dagen är jag fylld till bredden med motivation och possitiva känslor medans jag i nästa är i botten. Jag har kämpat sedan imorse med att hitta motivationen för att träna idag, funderade på att träna ute idag med upptäcke att det idag är svinkallt ute (enligt mig) så den iden kastade jag undan ganska kvickt.
 
Nu funderar jag på om jag ska köra spinning, pole dance eller om jag ska gymma... Ja som ni ser har jag flera alternativ och ingen att dem känns speciellt lockande idag. 
 
Jag känner bara blä på migsjälv för att jag inte bara ser till att gå det gjort men det är ju bara sån jag är.
 
Det här är vad jag kämpar med idag, ett socker som svävar uppe i det blå i sin egen lilla värld.

Liknande inlägg

Till top