Spinning

DET DAGLIGA LIVET, TRÄNING & DIABETES / #diabetes, #diabetestyp1, #racer, #spinning, #td1, #tränameddiabetes, #type1diabetes / Permalink / 1
Nu när Robin har kommit hem från Luleå så tog han med sin spinningcykel hem, helt underbart mycket bättre än motionscykeln jag haft innan. Så igår tryckte jag av ett halvtimmespass, det är så mycket jobbigare. Men en halvtimme räcker gott och väl, det är precis soma att varje gång jag cyklar så rasar blodsockret. Såjag får ta och lära mig att cykla innan det blir middag.
 
Jag hade högt blodsocker precis hela dagen igår. Trots att jag åt lite onyttigt så tog jag rejält med insulin men inte hjälpte det. Men några timmar efter cyklingen så steg det till 19 igen...  Men det var väll bara en sån dag igår. Jag får hoppas denna dagen blir mycket bättre.
 
 
#1 - - JUNITJEJ:

SÅ kul med en spinningcykel!

Svar: Ja det är så härligt, spec dem sena kvällarna man blir akut träningssugen :)
Karoline Persson

Liknande inlägg

Till top