När Det Börjar Kännas Riktigt Bra

DET DAGLIGA LIVET, DIABETES / Cgm, dexcom, diabetes, diabetes typ 1 / Permalink / 0
I 7 dagar har sockret legat bara sååå bra, fortfarande lite för högt men det har varit stabilt, det har inte varit en massa häftiga rekyler som tagit stryk på kroppen. Och jag känner verkligen en förändring, kroppen mår bättre och har inte lika mycket värk i kroppen som jag har när jag har höga värden och häftiga rekyler. Jag märker verkligen skillnad.
 
Detta bara genom att ändra kosten, minimalt med kolhydrater. Och när jag äter kolhydrater ser jag till att det är något riktigt gott och njuter av det. Men när jag äter så pass lite kolhydrater så känns det som att när jag väl gör det så är det så lätt att reglera det eftersom jag inte redan har en massa socker i kroppen. 
 
Och det går faktiskt att äta god mat och goda kakor utan en massa kolhydrater, men ja där är alltid lite kolhydrater i all mat. En hel del av mina recept finns under kategorierna: 
 
Och lite träning på detta gör susen!
 
 

Liknande inlägg

Till top