Positivt Besked

DET DAGLIGA LIVET, TRÄNING & DIABETES / Permalink / 0
Ögonläkaren ringde mig igår och gav mig besked, bilderna visade ingenting som behöver behandlas och hon skickar körkortsintyget. Vilken lättnad det är att få veta!
__________________________________________________________________
Hela dagen har bara varit så bra, jag har känt mig pigg och glad och framförallt utvilad. Och vädret har bara varit så underbart, solen har varit framme hela dagen och jag har dessutom varit träningssugen. Jag tänkte först sätta mig på motionscykeln men det kändes inte rätt när det var så fint väder så jag har precis varit ute och sprungit och det kändes så skönt. Och jag brukar aldrig vara glad när jag springer, jag brukar lida rejält men idag var jag så glad under hela passet. Det var så rogivande. Och nu känner jag mig så lugn, skänt trött i kroppen och stressen har verkligen avtagit. Det känns riktigt bra!
 
 

Liknande inlägg

Till top