En dag med full fart

DET DAGLIGA LIVET / Omnipod, Puma, diabetes / Permalink / 0
Det var full rulle hela dagen igår, från morgon till kväll. Vid lunchtid var vi hos Robins mormor på middag och efter det åkte vi på ärenden på väla och xxl. Det blev ett par nya skor, så nöjd jag blev och dessutom en ny hjälm som satt som en smäck. 
 
Nog dem skönaste skorna jag köpt på länge, ångrar det inte en sekund!
 
Och nu väntar jag bara på lite mer plusgrader så jag kan susa iväg på min cykel!
 
Efter väla bar det vidare hem till Robins mamma på middag och efter det tog vi en sväng inom hans pappa. Det har varit en intensiv vecka nu när Robin har varit hemma men det är bara så mysigt att umgås med massa folk!
 
Hela dagen lyckades jag hålla blodsockret under hyfsad kontroll.
 
 
Jag hade några toppar varje gång jag åt men den här gången tog jag iafl insulinet innan måltid. Men det blev heller inte några extrema rekyler under dagen så det är jag nöjd med. Imorse så ändrade jag på ytterligare inställningar i omnipod, räknade om kvoterna så nu blir det förhoppningsvis ännu bättre.

Liknande inlägg

Till top