Ta tag i saken

DET DAGLIGA LIVET / #diabetes, #ont i kroppen, #värk / Permalink / 0

Har inte haft någon vidare motivation på sista tiden. Sockret har slagit bakut och jag har sån värk i kroppen.


Ett blodsocker som kastat sig upp och ner, upp och ner är Ingen vidare för varken kropp och själ... Och dem som känner mig vet också att jag är en sönderstressad människa. Jag kan inte koppla av, eller koppla bort saker. All nya saker blir jobbigare och det börjar kännas på kroppen...

Så nu har jag börjat ta tag i saken iaf, jag vill nå bra, jag vill kunna leva livet, jag vill slippa känna mig jagad av stress. Men nu är jag så nöjd. För jag och min kollega Camilla har skrivit in oss på Medicinsk yoga. En kurs på 7 veckor. Som ska ha mycket fokus på andning för att hitta medvetenhet, stabilitet, lugn och harmoni. 

Vad jag ser fram emot det!

Liknande inlägg

Till top