Mötet med Syon

DET DAGLIGA LIVET / Permalink / 2
Idag fick jg lite sovmorgon, men fick ändå gå upp i tid. Klockan tio var jag på möte hos studie och yrkesvägledaren. Jag är nu inskriven på kursen Information och Kommunkation 1 och börjar den 8/2 på distans. Denna kursen innefattar att lära sig word, ecxell, powerpoint och hantering av sociala medier. Se är tanken att jag ska fortsätta att läsa en del kurser vid sidan om jobbet. Javisst ja det har jag inte berättat, jag har fått ett vikariat på 75%, så skönt att få ett shema att följa!
 
Efter mötet så åkte jag och mamma ner till Grillen och kyxade till det med lite snabbmat!
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hinner du det med socionom studierna också?

Svar: nej, jag har tagit studiepaus från socionomutbildningen :)
Karoline Persson

#2 - - Sarah:

Skönt me sovmorron :)

Liknande inlägg

Till top